Michelin PILOT ALPIN PA4 225/45 R18 95V
Michelin PILOT ALPIN PA4 225/45 R18 95V

Michelin PILOT ALPIN PA4 225/45 R18 95V

od 4 104 Kč
Pilot Alpin PA4 nová zimní pneumatika od společnosti Michelin pro zimní sezónu 2012. V-dezén vybavený 3D lamelovou technologií a exkluzivní „Stabiligrip“ funkcí přináší vysokou bezpečnost jak při jízdě na sněhu tak zledovatělé vozovce. Michelin PA4 poskytuje o 10% zlepšení ve sněhu a více jak o 5% větší záběr na ledu. Díky nové křemičité směsi „Helio Compoud“ a použití směsi oleje - zaručují Pilot Alpin PA4 stálou flexibilitu a to i při velmi…
Pneumatiky.cz
Za dopravu 109 Kč Neznámá dodací lhůta
4 572 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Michelin PILOT ALPIN PA4 225/45 R18 95V
Výrobce: Michelin
Minimální cena: 4 104 Kč
Maximální cena: 4 572 Kč
Ušetříte až: 468 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Dojezdová pneumatika:
Ne
Protektorované pneumatiky:
Ne
Zesílené pneumatiky:
Ne

Popis produktu

Pilot Alpin PA4 nová zimní pneumatika od společnosti Michelin pro zimní sezónu 2012. V-dezén vybavený 3D lamelovou technologií a exkluzivní „Stabiligrip“ funkcí přináší vysokou bezpečnost jak při jízdě na sněhu tak zledovatělé vozovce. Michelin PA4 poskytuje o 10% zlepšení ve sněhu a více jak o 5% větší záběr na ledu. Díky nové křemičité směsi „Helio Compoud“ a použití směsi oleje - zaručují Pilot Alpin PA4 stálou flexibilitu a to i při velmi nízkých teplotách pod bodem mrazu. Zkrácení brzdné dráhy o 5%. Pneumatiky MichelinHistorie firmy Michelin sahá až do roku 1832 kdy bratranci Aristide Barbier a Nicolas Edouard Daubree zakládají manufakturu na výrobu čerpadel a malých zemědělských strojů. Záhy přišli na to, jaké obrovské možnosti se skrývají ve vulkanizovaném kaučuku a začali jej používat ve své továrně k těsnění a při výrobě řemenů, ventilů a potrubí. V roce 1889 je pak Eduardem a Andréem Michelinem založena firma Michelin. Oba pak převzali továrnu, kterou založil jejich děd Aristide Barbier. Nápad na začlenění pneumatikářského průmyslu do firmy se zrodil čistou náhodou. Jednou továrnu vyhledal cyklista s poškozenou pneumatikou a Eduarda napadlo, že by mohli začít vyrábět pneumatiky, které budou snadněji opravitelné. V roce 1891 začíná průmyslová výroba vyměnitelných pneumatik a firma dosahuje prvního úspěchu. Cyklista Charles Thery s pneumatikami Michelin vítězí v závodě Paříž-Brest-Paříž a firma prodala za rok 10000 pneumatik. V roce 1895 přišel zrod automobilu a protože nafukovacím pneumatikám nikdo nevěřil, musel Michelin zkonstruovat celé vozidlo a s ním se zůčastnil závodu Paříž-Bordeaux-Paříž, při kterém sice dojeli poslední, ale dokázali přednosti nafukovacích pneumatik. Po tomto závodě se začal zvyšovat počet automobilů, které při závodech používaly pneumatiky Michelin a dokázaly na nich zvítězit. Roku 1898 vzniká logo firmy - figurka Bibendum, který firma užívá dodnes a je velmi dobře známým po celém světě. Na počátku 20. století sklízejí pneumatiky Michelin úspěchy v automobilových závodech, zejména v závodu o Gordon - Bennettův pohár a díky tomu získávají velmi dobrou reklamu a stále se rozšiřuje jejich používání. Michelin zažíval veliký rozkvět a zakládal své nové továrny blízko významných automobilek po celé Evropě a také ve Spojených státech. Původní továrna ve městě Clermont-Ferrand měla již 4000 zaměstnanců a začíná vyrábět také pneumatiky pro letadla. Michelin roku 1908 přišel na trh s novým typem pneumatiky, která byla navržena pro autobusy a nákladní automobily. Rozdíl oproti ostatním byl její zdvojený plášť. Tato pneumatika znamenala další rozvoj nákladní dopravy. V dalších letech přichází firma s dalšími inovacemi, jako třeba vyměnitelné kolo s ocelovou kostrou. Přidáním sazí do pryže získává pneumatika nejen dnes charakteristickou černou barvu, ale také vyšší trvanlivost a lepší přilnavost. Životnost byla prodloužena také drážkovaným běhounem, do kterého byl později začleněn speciální pásek, který zabraňoval klouzání n

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.